People also love these ideas
°•.* pinterest: squishymonster1 °•.*

I ship Bad Boy Clifford and Little Baby Girl Hemmings so hard, and yet they're not even born yet.

I love the 5sos fam<I would participate in this so hard man.

that actually isnt what happened. michael was like "we need to have a big talk" and this one gal flipped him off and then he's like "hey dont give us the finger." and then everyone else had their fingers up. lol it was some funny shit xD

ur kidding me right <<< they literally have shirts saying "derping since 2011." 2011!

ur kidding me right <<< they literally have shirts saying "derping since God people are stupid

5 Seconds Of Summer

So true though.they DEFINITELY matter in any band the drum is kinda what sets the beat and the bass is just beautiful lol.but seriously they matter A LOT

And that's why i have a place in my heart for ash id do the same haha

And that's why i have a place in my heart for ash id do the same haha<<<it took a turn for the worse at the end, with luke

255803b479b424fb4ccfd5cda06aaeb0.jpg (562×614)

This interview/face to face was hilarious! He was so serious about not twerking and Luke's face was like "you're so full of shit" LMFAO<<true tho this is hilarious

Haha yeah but depends on the song and if I give two shits at the particular moment

I was listening to on the bus and I was doing exactly this and people were staring but hey it you can't hate while you got SLSP blasting in your ears

Accurate

this is actually the most accurate description of I've ever read. why is this the most accurate description of I've ever read?

GUYS WE HAVE TO DO THIS THESE ARE OUR BOYS IT'S OUR JOB TO MESS WITH THEM REPOST TO EVERY. 5SOS. BOARD

OMFG this would be hilarious. I can imagine the boys chasing the fans

that means that since he's still growing, he is going to have to go farther and farther apart XD<<OOH he'll be doing the splits XD

its probably true tho
Pinterest
Search