María Álvarez

María Álvarez

1 follower
·
58 follower
María Álvarez
More ideas from María
Vídeo promocional del turisme de Granada per el Patronat Provincial de Turisme de Granada.

Vídeo promocional del turisme de Granada per el Patronat Provincial de Turisme de Granada.

Campanya de promoció turística de Bilbao, la capital de Bizcaya, on es mostren els monuments i atractius turístics més importants de la ciutat. Vídeo publicat per Turisme d'Euskadi.

Campanya de promoció turística de Bilbao, la capital de Bizcaya, on es mostren els monuments i atractius turístics més importants de la ciutat. Vídeo publicat per Turisme d'Euskadi.

Spot de la campanya Galicia, el bon camí. Verano 2014.

Spot de la campanya Galicia, el bon camí. Verano 2014.

Vídeo publictari d'Elx baix l'eslògan "Sumérgete en el Oasis Mediterráneo" on es mostren imatges sobre la varietat de racons que te la ciutat. El vídeo esta publicat per la página Oficial Visitelche.

Vídeo publictari d'Elx baix l'eslògan "Sumérgete en el Oasis Mediterráneo" on es mostren imatges sobre la varietat de racons que te la ciutat. El vídeo esta publicat per la página Oficial Visitelche.

Vídeo Oficial Promocional per a la Regidoria de Turisme de Águilas y el Plan de Competitivitat Turística "Águilas, el Mar y la Pesca", en el que es reflecteixen els atractius turístics del municipi.

Vídeo Oficial Promocional per a la Regidoria de Turisme de Águilas y el Plan de Competitivitat Turística "Águilas, el Mar y la Pesca", en el que es reflecteixen els atractius turístics del municipi.

En 2008 Deirdre Breakenridge publica el seu llibre anomenat PR 2.0. on descriu com els medis de comunicació social han consolidat el nou enfocament d'introduir al "úblic" en les RR.PP.

En 2008 Deirdre Breakenridge publica el seu llibre anomenat PR 2.0. on descriu com els medis de comunicació social han consolidat el nou enfocament d'introduir al "úblic" en les RR.PP.

Avui dia, ICCO, incorpora més de 1.500 empreses de 28 paisos en Africa, Australia, America y Europa. Els seus membres han informat de que els medis digitals i socials representen el area de major creixement de les RR.PP globals.

Avui dia, ICCO, incorpora més de 1.500 empreses de 28 paisos en Africa, Australia, America y Europa. Els seus membres han informat de que els medis digitals i socials representen el area de major creixement de les RR.PP globals.

En 1950 John Hill i Hharold Burson eren els pioners de les RR.PP. Burson va obrir la seua companyía en 1953, a l'any 2001 tenía 259 milions de dólars en honoraris i més de 2000 empleats en 34 paisos.

Bloomberg Businessweek helps global leaders stay ahead with insights and in-depth analysis on the people, companies, events, and trends shaping today's complex, global economy

En 1948 es va establir el Institute of Public Relations (CIPR) i un any més tard J.H brebner publica el llibre "Relacions Públiques i Publicitat", aquest va ser el primer llibre Británic que portaba al títol "Relacions Públiques".

En 1948 es va establir el Institute of Public Relations (CIPR) i un any més tard J.H brebner publica el llibre "Relacions Públiques i Publicitat", aquest va ser el primer llibre Británic que portaba al títol "Relacions Públiques".

En 1929 Edward L. Bernays  va alentar a les dones a fumar en públic amb "les antorches de la llibertat". A més, estableix la cerveza com la beguda de la moderació.

Edward Louis Bernays Nephew of Freud, pioneer of public manipulation & propaganda, called "the father of public relations".

Al 1900 es va crear The Publicity Bureau, la primera agència de RR.PP.

Al 1900 es va crear The Publicity Bureau, la primera agència de RR.