Students learn about library resources through this interactive game.

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Gamification in Libraries

I grew up in a household where we regularly played board games, if I listed them all we would be here forever, but my favorites were classic games, I even was in a chess class through the YMCA.

ThinkFun Swish

ThinkFun Swish

Swish by ThinkFun is a spatial card game that challenges you to be the first to make matches, or “Swishes”. Swishes are made by layering.

Gamificación en bibliotecas como estrategia para aumentar la participación de los usuarios / @aordas | #readytoplay #thoselovelylibrarypatrons

Gamificación en bibliotecas como estrategia para aumentar la participación de los usuarios / @aordas | #readytoplay #thoselovelylibrarypatrons

Ex Libris Initiatives Blog: Pokémon GO - To the Library?

If you’re a Pokémon Go fan or just looking to get into the game, no doubt you’ve heard all about the new features in the game surrounding Raid Battles and everything they encompass.

Gamification by @victormanriquey: Why People Play: Games and Human Motivators (I)

Gamification by Why People Play: Games and Human Motivators (I)

Games

Qué es la motivación y tipos

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PRESENTANDO EL PROYECTO A LOS ALUMNOS

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International Games Week 2017 Registration

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octogono-motivacion-de-actionalbe-gamification

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En los diez últimos minutos de clase, el estudiante utiliza la aplicación para resumir algo de lo explicado por el profesor y este lo puntúa. Imagen: Stanford EdTech. Fuente: UCM.

En los diez últimos minutos de clase, el estudiante utiliza la aplicación para resumir algo de lo explicado por el profesor y este lo puntúa. Imagen: Stanford EdTech. Fuente: UCM.

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